E-mail padá do spamu

Vyřešeno796 zhlédnutíWebhostingemail odchodzí IP spam
0

Dobrý deň,

e-maily od našej spoločnosti naším klientom neustále padajú do spamu a upozorňujú klientov, že môže isť o hrozbu. Dá sa prosím tento problém riešiť?

Deje sa nám to u viacerých e-mailových schránkach, ktoré u Vás máme založené.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 10. 2022
0
91.14K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jako první nastavte u domén SPF záznamy dle tohoto návodu.

Pokud problém přetrvá, zkuste získat hlavičku e-mailu doručeného do složky SPAM (tento návod funguje pro Webmail, pro jiné klienty dohledejte návody v jejich dokumentaci). Tu nám zašlete přes formulář spolu s informacemi:

– odkud maily odesíláte (přes náš SMTP server, z PHP na webhostingu, odjinud)
– co nejpřesnější datum a čas odeslání zprávy
– e-mailová adresa odesílatele
– e-mailová adresa příjemce

Pár důležitých poznámek:

  • Přes formulář žádejte o prověření teprve když ověříte, že nastavení SPF nepomohlo. Testovací mail, ze kterého získáte hlavičku, zašlete minimálně 1 hodinu po nastavení SPF záznamu.
  • Hlavičku zašlete od e-mailu ze složky SPAM, nikoli z odpovídající zprávy z Odeslané pošty.
Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 10. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.