Ecomail – trackovací doména

Vyřešeno740 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den.

Ráda bych poprosila o pomoc s propojením trackovací domény s aplikací ECOMAIL.

Můžete to prosím vyřešit dle následujícího návodu?

Moc díky! Roušarová

Děkuji za upřesnění.

Do hostingu byste měla mít přístup pouze Vy a Váš IT technik, neboť obsahuje citlivé informace o doméně. našim klientům standardně doporučujeme ověřit doménu třetího řádu (bounce doménu) a trackovací doménu, které majít vliv na doručitelnost Vašeho mailingu a trackovací doména také slouží pro sběr prokliků skrze Váš mailing.

Prosím, přihlaste se do svého hostingu a vstupte do úpravy DNS záznamů v nastavení:

Pro bounce doménu: novinky.(vasedomena).cz
přidejte nový CNAME záznam s názvem: novinky
–> novinky.(vasedomena).cz vyplňujte pouze tehdy, kdy doménu nepředvyplňuje hosting
(heslo si volíte dle libovůle, např. právě novinky nebo mailing apod.)
a s hodnotou: sparkpostmail.com

Pro trackovací doménu: track.(vasedomena).cz
přidejte nový CNAME záznam s názvem: track
–> track.(vasedomena).cz vyplňujte pouze tehdy, kdy doménu nepředvyplňuje hosting
a s hodnotou: spgo.io

Případně můžete tento návod zaslat na podporu hostingu, která Vám záznamy o doméně také upraví.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
5.75K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

jednotlivé záznamy si natavíte dle následujícího návodu -> https://kb.wedos.com/cs/dns/wedos-dns/wedos-dns-zaznamy-domeny/

Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz Vizitka: Obchodní a Fakturační oddělení.
Vybral nejlepší odpověď
0

Pěkný den, děkuji.

není možné aby to nastavil u vás někdo z podpory prosím?

V těchto věcech se vůbec nevyznám jsem schopna dodat přístupy do ecomailu.

Moc díky

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0
29.46K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Stačí, když nám zašlete instrukce k nastavení DNS, podíváme se na to.

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Pokusím se vám poradit s CMS.
Odpověděl na otázku
0

Dobrý den,

návod který jsem od ECOMAILU dostala je v původním dotazu nic víc nemám.

V případě že se do toho vrhne někdo od vás z podpory, musím vám nasdílet přístup do našeho přihlášení v app Ecomail, tam to stačí jen vyplnit dle návodu výše.

Potřebuji nicméně znát dotyčný email.

Děkuji, Roušarová

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

Dobrý den.

Ráda bych poprosila o jakoukoliv odezvu.

Děkuji!

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Záznamy máte už od 20.11 přidané. Informoval jsem vás o tom v soukromé odpovědi.

0

Pěkný den.

Proto jsem psala, že bych potřebovala aby jste nám to vy z podpory nastavili.
Naše IT do webhostingu bohužel nevidí. Já jsem obchodní zástupce a vůbec tomu nerozumím.

Pokud dám editaci DNS tak na mě vyskočí chybová hláška a bohužel nevím jak postupovat ani co je track doména a kde ji vzít…

Děkuji za pochopení.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Pravděpodobně se přihlašujete z nesprávného zákaznického účtu.

0

Poslední věc kterou zřejmě potřebuji je BOUNCE doména viz.

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

I ta je již dávno nastavená.

Categories