Editace kontaktních údajů (odběratel) – odesílání výzev na email 2
Dobrý den,
prosím Vás o pomoc, jak odesílat výzvy k platbám i na druhý email v nastavení odběratele, výzvy mi chodí jen na první zadaný. KB a FAQ jsem doopravdy zkusil projít, ale nenašel jsem 🙂 Díky moc. Jan Hrbata
2 Answers
Dobrý den,
náš systém automaticky zasílá doklady jen na první nastavený e-mail. Můžete si tam nastavit i druhý e-mail, ale o zaslání dokladu je nutné požádat naši zákaznickou podporu.
Pokud potřebujete zasílání dokladů na více e-mailů vyřešit trvale, doporučuji založit k tomuto účelu oddělenou schránku a nastavit si tam přeposílání zpráv na libovolné e-mailové adresy.
Lze to samozřejmě i s běžnou schránkou, nemusí být vyhrazená jen tomuto účelu. Bude to vyžadovat jen složitější pravidla, stačit by mělo „Výzva k platbě“ v předmětu.