email chyba – Relay access denied
Dobrý den,
mám propojenou doménu s eshopem na shoptetu ale nejde mi nastavit mail. Neustále to hlásí nějaké chyby. Před cca hodinou to hlásilo „no valid MX record“ tak jsem nastavil dle návodu MX záznamy následovně:
<em>(prázdný)</em> 3600 MX 1 wes1-mx1.wedos.net <em>(prázdný)</em> 3600 MX 1 wes1-mx2.wedos.net <em>(prázdný)</em> 3600 MX 10 wes1-mx-backup.wedos.net
no a ted tohle:
Vaše zpráva pro <jakub.sprinar@parfella.cz> ze dne 05.01.2021 nemohla být doručena.
Zpráva je přiložena.
You message for <jakub.sprinar@parfella.cz> from 2021/01/05 could not be delivered.
It’s attached below.
Důvod / Reason:
—————
5.0.0 smtp; 554 5.7.1 <jakub.sprinar@parfella.cz>: Relay access denied
Permanent Failure – Other or Undefined Status
Mohu poprosit o radu jak to dotáhnout do konce aby vše bez problému fungovalo?
Mockrát děkuji!
3 Answers
Dobrý den,
bohužel nyní nevím jaké jsou MX záznamy SHOPTETU avšak nyní máte nastavené naše.
Nejsnazší by pro Vás bylo nastavit na doméně jejich DNS servery, dle návodu zde https://help.wedos.cz/navody/webhosting/prace-s-dns-zaznamy-2-shoptet/
Dobrý den,
o jakou doménu se jedná? Web chcete mít u SHOPTETU a emaily u nás?
Jedná se o doménu www.parfella.cz.
Nevím jak to přesně myslíte. Maily jsem vytvářel na shoptetu a přesměrovalo mě to na webmail.myshoptet.com kde se lze do mailu přihlásit. Asi je mi jedno od koho ty maily budou, hlavně aby to nějak fungovalo. Samozřejmě pokud můžete doporučit variantu, která je lepší ať už z hlediska velikosti úložište nebo kvůli něčemu jinému, tak si nechám rád poradit.
Děkuji za rychlou odezvu!