Email nedorazil na hotmail
Dobrý den,
mám dotaz, Klientům nedojdou emaily při vytvoření rezervace do schránky. Hlavně nechodí na hotmail ani do spamu. zkusil jsem vytvořit rezervaci okolo 16:06. Mohl bych Vás poprosit o pomoc, kde je chyba a zda email byl odeslán na @hotmal.com ? A jak tento problém odstranit?
Předem děkuji za informaci.
S pozdravem Aleš Flanderka.
3 Answers
Dobrý den,
v případě využíváte funkce mail() je potřeba pohlídat řádně nastavenou return-path https://kb.wedos.com/cs/wms/wms-odesilani-e-mailu-pomoci-mail/
Pokud máte PHPMailer a používáte SMTP, je potřeba nastavit port 587.
Dobrý den,
plugin používá wordpress funkci wp_mail() a ta v sobě obsahuje nějakou třídu PHPmailer. A tam používá SMTP port 25. Zkoušel jsem ještě otestovat vytvoření rezervace s emailem na @centrum.cz a tam email dorazí do inboxu.
S pozdravem Aleš Flanderka
Dobrý den,
emaily jsou odesílány z adresy info@hostalelperello.com a pro test jsem to posílal na karel.triska@hotmail.com. Kontrolovali jsme spam složku, zda tam není nastaveno blokování či přeposílání a nic takového tam není. Zkoušel jsem ještě kontaktovat microsoft support, tak uvidím, co pošlou za odpověď. Chybu bohužel žádnou nedetekuji, protože email se vygeneruje automaticky po zarezervování ubytování a ve wordpressu mám jen informaci, že email byl odeslán klientovi. Zkoušel jsem si i ve wedos administraci aktivovat error log a access log a tam také žádná zpráva nebyla. Nevím, kde bych mohl získat zpětnou informaci o odeslaném emailu.
Jinak webhosting s doménou hostalelperello.com. Nevím, zda to pomůže. Hledal jsem, zda třeba ta IP adresa není někde na blacklistu, ale nepřišlo mi to.
Děkuji.
S pozdravem Aleš Flanderka.