emaily se nepřijímají
Dobrý den. Volal klient, že se vracejí emaily, které mu jeho zákazníci posílají. Napadlo mě, jestli nemá plnou schránku. Ale v administraci neumím dohledat žednou metriku, kde bych se dozvěděl, jak má zaplněno.
Jedná se o maliri.biz
Díky
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2019
1 Odpověď
Dobrý den,
Ano, vypadá to na problém se zaplněním schránky.
Zaplnění schránek lze vidět v přehledu všech vytvořených schránek:
Sekce webhosting -> vyberete webhosting pro požadovanou doménu -> levé menu „Emailové schránky“
Případně po přihlášení do konkrétní schránky. (V našem webmailu v levém dolním rohu, vedle ozubeného kolečka)
Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 22. 10. 2019