Error 522 – nefunguje web

Vyřešeno5.23K zhlédnutíDomény
0

Dobrý den,

nefunguje mi web – tomasrygl.cz co můžu dělat?

Zdraví

TR

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 12. 2019
0
514 Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,
problémy s cloudflare se nám občas objeví. Vzhledem k tomu, že (ne vždy) máme k dispozici zdrojovou IP, tak musíme rozsahy této firmy whitelistovat a potom všechny problémy a útoky prochází na servery. Poslední měsíce je většina přetížených webů spojena právě s tím, že používají cloudflare.

Základní verze služby cloudflare, kterou má většina lidí, je prakticky bez aplikační ochrany. Zákazníkům potom na jejich weby procházejí prakticky všechny běžné útoky na aplikace a dochází k přetěžování, protože tyto útoky směřují na necachované stránky.

Zrovna včera jsme to řešili, že asi budeme muset napsat článek.

Ta chyba 522 je z důvodu, že nějakou IP cloudflare někde blokujeme. Zřejmě z nějakého důvodu, že k nám přes ní směřoval velmi problematický provoz (rozumějte útok). O jakou IP jde je potřeba analyzovat v tomto konkrétním případě. Ale to zjistíme jen v situaci, kdy budeme mít zrovna nějaký web, který tuto chybu má.
Pokud by se to opakovalo, tak zkuste napsat zrovna v tom okamžiku a budeme pátrat kde a co blokujeme.

Jistým řešením je vypnout cloudflare nebo si tam pořídit placenou verzi. Další možností je WEDOS anycast… Služba, kterou připravujeme a bude mít v základu i ochranu aplikací.

Role: Podpora
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 12. 2019
0
514 Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

udělali jsem nějaké úpravy a whitelistovali IP adresy služby cloudflare. Situace by se neměla opakovat. Nic to nemění na tom, co bylo uvedeno výše. Základní služby cloudflare zdarma neposkytuje ochranu, ale naopak se mnohem komplikovaněji web chrání. Mimochodem je tam potom použito https  a my do obsahu takového provozu nevidíme našimi ochranami.

Pracujeme na řešení pomocí naší nové služby.

Role: Podpora
JG2 Odpověděl na otázku 10. 12. 2019
0

ano, přetrvává

Role: Zákazník
PŘ140434 Změnil status na publikováno 10. 12. 2019
0
46.16K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

v mém prohlížeči je web nyní plně funkční, přetrvává stále tento problém ? Můžete případně poslat screenshot?

Role: Podpora Web: https://wedos.cz Vizitka: Produktový manažer.
RM130195 Odpověděl na otázku 10. 12. 2019