Faktura č. 2424002386

Vyřešeno306 zhlédnutíMailhosting
0

Dobrý den, proč došlo k navýšení faktury? Jak můžeme tuto výši faktury snížit?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 12. 2024
0
143.89K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Komentář

Nejsem si úplně jistý, nakolik je Outlook v tomto směru sesynchronizovaný se serverem. Aktuální stav mailové schránky byste měl vidět ve WebMailu, takže doporučuji zkusit promazat v Outlooku, zkontrolovat ve WebMailu a případně promazání dokončit tam, pokudn se z Outlooku nepropsalo. Návod na mazání mailů v WebMailu najdete na tomto odkazu.

Role: Podpora Web: https://kb.vedos.cz Vizitka: VEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 2. 12. 2024
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.