Fakturace – nefunkčnost hostingu / zkušební období
Dobrý den,
měli jsme u vás hosting na doméně www.showtimelive.cz a z důvodu vysokého trafficu na webu jsme se rozhodli spustit váš nejsilnější hosting.
Bohužel ani ten pro nás nebyl řešení a prakticky nic nám nefungovalo.
Z tohoto důvodu bychom se rádi domluvení na uhrazení standartní ceny za hosting, za kterou byl původně zakoupen.
A následné úplně zrušení hostingu na této doméně.
Děkuji.
1 Odpověď
Dobrý den,
rozšíření Extra můžete vyzkoušet po dobu 7 dní. Pokud zjistíte, že Vám nevyhovuje, nebo neřeší Vaše problémy, jeho zrušením ve zkušební době příplatkovou fakturu stornujete.
Pokud systém nezaregistruje zrušení služby ve zkušební době ani platbu příplatkové služby, měli by se Vám ozvat kolegové z fakturačního oddělení. Pokud jste takový mail dostali, můžete s námi dále komunikovat odpovědí na něj. Pokud Vám zatím nic nepřišlo a chcete situaci řešit, napište nám přes formulář.