Fork diskuse

Vyřešeno284 zhlédnutíZákaznická administracediskuse login diskuse
0

Dobrý den, kromě toho, že mám u vás webhostingy, tak taky podnikám a jsem různě na cestách. Vyhovovalo by mi mít diskusi oddělenou od administračního přístupu (kvůli bezpečnosti). Prostě abych se na diskusi mohl připojovat z různých zařízení v čase kdy zrovna cestuji nebo mám čas řešit technické problémy. Je možné si diskusi z mého účtu nějak „fork“-nout? Abych se do diskuse přihlašoval jiným heslem jako do adminu? Ještě me napadla možnost udělat si nový diskusní účet jako nový zákazník, ale nevím na kolik pak budete mít motivaci mé problémy řešit, když nebudete vědět s jakým adminem je tento účet propojen.

Jak mám prosím postupovat?

Děkuji za info

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
1

Zdravím, pokud potřebujete účet na povídání (třeba pomoc ostatním), tak si na to založte nový účet u Wedos, kde nebudete mít žádné služby. Pokud budete mít třeba v mobilu malware a někdo zjistí heslo, tak mu to bude k ničemu.

Váš účet k Wedos se nesdílí s nikým. Je třeba si uvědomit, že kdo má přihlašovací údaje tak má také možnost napáchat hodně škody. Proto je dobré používat 2FA.

Pokud máte někoho, kdo se má starat o konkrétní službu u Wedos, tak ať si založí vlastní účet a přidělte mu práva ke službě. Wedos na to má systém Oprávnění uživatelé. Takto autorizovaní uživatelé tak mohou komunikovat s podporou v určitém omezeném rozsahu.

S Wedos jde komunikovat přes e-mail, ale přijde mi to zbytečně komplikované. Když něco řeším přes chat, kontaktní formulář, help, tak k tomu je kompletní historie, je to přehlednější (pro mě i pro Wedos).

Role: Zákazník+ Web: https://404m.com Vizitka: Neprogramuj dnes, co nemůžeš debugovat zítra.
publikoval nový komentář

Děkuji. Velice profesionální odpověď.

0
PK265670 35.81K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

diskuze je spojená s účtem, abychom Vás mohli snadno autorizovat a případně tedy konkrétně řešit dotazy ohledně Vašich služeb. Pokud si založíte jiný účet, tak Vám samozřejmě také odpovíme, ale ne vždy pak lze řešit problémy konkrétně, jelikož nejste autorizován a nemůžeme Vám pak sdělovat veškeré informace o jiném zákaznickém účtu.

Vždy samozřejmě můžete napast autorizovaně i e-mail skrze kontaktní formulář nebo na chatu.

Role: Podpora
Odpověděl na otázku
0

Já tomu rozumím, ale pokuste se prosím taky Vy pochopit praxi Vašeho průměrného zákazníka. Mám SRO, občas si najímám IT a programátori, ale občas chci pochopit i sám co se na mém hostingu nebo Virtuálním serveru děje. Jenomže já nesedím u počítače celej den jako Vy. Prostě akčně v terénu off-line řeším spoustu věcí. A u toho se mi někdy vyskytne časové okno, kdy bych s Váma mohl něco řešit a napsat Vám (třeba cesta metrem, vlakem atd.). Můžu to dělat přes přihlášení do adminu, ale jak střídám mobil, tablet, notebook, asi to není úplně nejbezpečnější (tohle samozřejmě neumím profesionálně posoudit). Takže by mi vyhovovala možnost dvojího přihlášení do adminu (t.j. pokud by uživatel chtěl, tak aby taková možnost alespoň byla). Jedno přihlášení klasika jak to máte teď a druhé jen do diskuse, ale navázané na můj account aby Váš help desk měl jasno k jakému uživateli to patří. Ale možná chci hodně a bylo by to komplikované implementovat. Technicky to neumím odhadnout.

Můžete to alespoň někdy u Vás v budoucnu navrhnout?

Teda pokud uznáte, že to určitou logiku má.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

Já tedy s dovolením se přimotám do diskuze.

Nechápu, proč byste měl mít dva účty, jeden pro služby a jeden pro diskuzi zde. Přijde mi to tak, že vůbec nechápete, k čemu Help je. Jde přeci o fórum pomoci pro zákazníky společnosti Wedos a ne pro nesmyslné příspěvky, které, jak jsem si stačil dohledat, sám vytváříte a zbytečně zabíráte čas lidem z podpory, kteří se musí nejdřív prokousat vašimi příspěvky a z těch slohů pochopit, co vlastně vůbec chcete. Často to jsou maličkosti, které jdou napsat do jedné nebo dvou vět a ne psát takové šílené romány.

Pokud chcete trolit, tak ok, ale to bych být vámi, šel bych na jiný typ diskuzního fóra. Pokud chcete pomoc se službami Wedos, tak prosím, napište stručně a jasně, co potřebujete, podpora nebo někdo ze zákazníků vám s tím rád pomůže. Ale psát takové eseje, kde podstatná je jedna věta nebo psát nesmysly jako je tento váš příspěvek?

Neberte to ve zlém, ale co takhle trochu přemýšlet, než si sednu na židli a položím ruce na klávesnici?

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno
0

Promiňte, ale není to co jste teď napsal taky esej? Navíc plná komunikačně neprofesionálních osobních invektiv. Proč vyčítáte druhým to co sám děláte? Tím jen ukazujete část svého charakteru, že se nad druhé povyšujete místo toho, abyste se jim snažil porozumět.

Vždyť stačilo jen napsat: „Nechápu, proč byste měl mít dva účty. Možná nechápete k čemu help je.“ a výsledná message by byla stejná.

K tomu můžu jen dodat, že mám Webhostingy a Virtual server taky u konkurence a jim prostě stačí napsat z registračního emailu a oni si už uživatele na základě tohoto emailu s účtem spojí. Přijde mi to jako docela triviální funkcionalita. Pro mně je to navíc praktická a bezpečnější forma komunikace (nemusím se pořád přihlašovat do administrace). Takže jsem něco podobného hledal i na Wedosu, ale nenašel.

Zde je help, kontaktní formulář a chat – pro všechny se ale musím pořád přihlašovat do administrace.

U konkurence se přihlašuji jen když už chci administrativní zásah. Do té doby, můžu komunikovat z emailu. Přijde mi to jako bezpečnější řešení, zejména když musím na cestách střídat zařízení. To je celé.

Fork diskuse jako název vlákna nebyl zvolen úplně nejšťastněji.

Role: Zákazník
Změnil status na publikováno