Fork diskuse

Vyřešeno1.06K zhlédnutíZákaznická administracediskuse login diskuse
0

Dobrý den, kromě toho, že mám u vás webhostingy, tak taky podnikám a jsem různě na cestách. Vyhovovalo by mi mít diskusi oddělenou od administračního přístupu (kvůli bezpečnosti). Prostě abych se na diskusi mohl připojovat z různých zařízení v čase kdy zrovna cestuji nebo mám čas řešit technické problémy. Je možné si diskusi z mého účtu nějak „fork“-nout? Abych se do diskuse přihlašoval jiným heslem jako do adminu? Ještě me napadla možnost udělat si nový diskusní účet jako nový zákazník, ale nevím na kolik pak budete mít motivaci mé problémy řešit, když nebudete vědět s jakým adminem je tento účet propojen.

Jak mám prosím postupovat?

Děkuji za info

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
EF307944 Vybral nejlepší odpověď 12. 5. 2021
0

Já tedy s dovolením se přimotám do diskuze.

Nechápu, proč byste měl mít dva účty, jeden pro služby a jeden pro diskuzi zde. Přijde mi to tak, že vůbec nechápete, k čemu Help je. Jde přeci o fórum pomoci pro zákazníky společnosti Wedos a ne pro nesmyslné příspěvky, které, jak jsem si stačil dohledat, sám vytváříte a zbytečně zabíráte čas lidem z podpory, kteří se musí nejdřív prokousat vašimi příspěvky a z těch slohů pochopit, co vlastně vůbec chcete. Často to jsou maličkosti, které jdou napsat do jedné nebo dvou vět a ne psát takové šílené romány.

Pokud chcete trolit, tak ok, ale to bych být vámi, šel bych na jiný typ diskuzního fóra. Pokud chcete pomoc se službami Wedos, tak prosím, napište stručně a jasně, co potřebujete, podpora nebo někdo ze zákazníků vám s tím rád pomůže. Ale psát takové eseje, kde podstatná je jedna věta nebo psát nesmysly jako je tento váš příspěvek?

Neberte to ve zlém, ale co takhle trochu přemýšlet, než si sednu na židli a položím ruce na klávesnici?

Role: Zákazník
PK265670 Změnil status na publikováno 8. 5. 2021
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.