Fork diskuse
Dobrý den, kromě toho, že mám u vás webhostingy, tak taky podnikám a jsem různě na cestách. Vyhovovalo by mi mít diskusi oddělenou od administračního přístupu (kvůli bezpečnosti). Prostě abych se na diskusi mohl připojovat z různých zařízení v čase kdy zrovna cestuji nebo mám čas řešit technické problémy. Je možné si diskusi z mého účtu nějak „fork“-nout? Abych se do diskuse přihlašoval jiným heslem jako do adminu? Ještě me napadla možnost udělat si nový diskusní účet jako nový zákazník, ale nevím na kolik pak budete mít motivaci mé problémy řešit, když nebudete vědět s jakým adminem je tento účet propojen.
Jak mám prosím postupovat?
Děkuji za info
5 Answers
Promiňte, ale není to co jste teď napsal taky esej? Navíc plná komunikačně neprofesionálních osobních invektiv. Proč vyčítáte druhým to co sám děláte? Tím jen ukazujete část svého charakteru, že se nad druhé povyšujete místo toho, abyste se jim snažil porozumět.
Vždyť stačilo jen napsat: „Nechápu, proč byste měl mít dva účty. Možná nechápete k čemu help je.“ a výsledná message by byla stejná.
K tomu můžu jen dodat, že mám Webhostingy a Virtual server taky u konkurence a jim prostě stačí napsat z registračního emailu a oni si už uživatele na základě tohoto emailu s účtem spojí. Přijde mi to jako docela triviální funkcionalita. Pro mně je to navíc praktická a bezpečnější forma komunikace (nemusím se pořád přihlašovat do administrace). Takže jsem něco podobného hledal i na Wedosu, ale nenašel.
Zde je help, kontaktní formulář a chat – pro všechny se ale musím pořád přihlašovat do administrace.
U konkurence se přihlašuji jen když už chci administrativní zásah. Do té doby, můžu komunikovat z emailu. Přijde mi to jako bezpečnější řešení, zejména když musím na cestách střídat zařízení. To je celé.
Fork diskuse jako název vlákna nebyl zvolen úplně nejšťastněji.