IMPAP nastavení MS outlook 2019

Vyřešeno96 zhlédnutíVirtuální serveryoutlok 2019
0

Dobrý den,

máme problém s vaším IMAP mailem a Oulookem 2019.  Outlook nezobrazje všechny složky, které v emailové schránce jsou. Všechny složky můžeme vidět jen ve webmailu či v aplikaci wedos mailu pro android, ale ne v Outlooku.

Můžete nám prosím popsat jak Oulook 2019 nastavit, aby zobrazoval všechny složky?

díky

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 23. 1. 2023

Dobrý den,
s tímto Vám bohužel poradit nedokážu. Můžu Vaši zprávu publikovat, aby Vám případně mohl poradit někdo z komunity?

jaká je prosím cesta ke kořenové složce? na některých serverech to bývá INBOX

jak je to u vás?

publikovat to můžte

0
TJ285257 34.29K - WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Dobrý den,
podívejte se, zda vám komunikaci s mailserverem neblokuje váš antiviroví software nebo firewall.

Role: Podpora
MB313456 publikoval nový komentář 6. 1. 2023

problém s firewallem ani antivirem není

můžete mrosím odpovědět na mojí původní otázku, kte které jsem vám posílal i screeshot?: jaká je prosím cesta ke kořenové složce?

Tuto cestu se mi bohužel zjistit nepodařilo, našel jsem ale podobný problém jiného zákazníka: https://help.wedos.cz/otazka/presun-obsahu-slozek-ve-webmailu/48957/

Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.