IMPAP nastavení MS outlook 2019

Vyřešeno694 zhlédnutíVirtuální serveryoutlok 2019
0

Dobrý den,

máme problém s vaším IMAP mailem a Oulookem 2019.  Outlook nezobrazje všechny složky, které v emailové schránce jsou. Všechny složky můžeme vidět jen ve webmailu či v aplikaci wedos mailu pro android, ale ne v Outlooku.

Můžete nám prosím popsat jak Oulook 2019 nastavit, aby zobrazoval všechny složky?

díky

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
TJ285257 Vybral nejlepší odpověď 30. 4. 2023
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 4 Comments

Dobrý den,
podívejte se, zda vám komunikaci s mailserverem neblokuje váš antivirový software nebo firewall.

Role: Podpora
TJ285257 publikoval nový komentář 30. 4. 2023
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.