IMPAP nastavení MS outlook 2019
Dobrý den,
máme problém s vaším IMAP mailem a Oulookem 2019. Outlook nezobrazje všechny složky, které v emailové schránce jsou. Všechny složky můžeme vidět jen ve webmailu či v aplikaci wedos mailu pro android, ale ne v Outlooku.
Můžete nám prosím popsat jak Oulook 2019 nastavit, aby zobrazoval všechny složky?
díky


jaká je prosím cesta ke kořenové složce? na některých serverech to bývá INBOX
jak je to u vás?
publikovat to můžte
5 Answers
Dobrý den,
podívejte se, zda vám komunikaci s mailserverem neblokuje váš antiviroví software nebo firewall.

problém s firewallem ani antivirem není
můžete mrosím odpovědět na mojí původní otázku, kte které jsem vám posílal i screeshot?: jaká je prosím cesta ke kořenové složce?

Tuto cestu se mi bohužel zjistit nepodařilo, našel jsem ale podobný problém jiného zákazníka: https://help.wedos.cz/otazka/presun-obsahu-slozek-ve-webmailu/48957/
Dobrý den,
s tímto Vám bohužel poradit nedokážu. Můžu Vaši zprávu publikovat, aby Vám případně mohl poradit někdo z komunity?