informování o zvýšení ceny na dvojnásobek

Vyřešeno830 zhlédnutíWebhostingcena webhostingu
1

Dobrý den,

žádám vás, abyste prověřili, případně se zamysleli nad způsobem (ne)informování o zásadním zvýšení ceny webhostingu. Vloni i předloni jsem platil 479Kč (s DPH) a letos na mne bez upozornění čekala faktura na 999Kč. Ačkoliv mi posíláte řadu informačních emailů, o víc než dvojnásobném zdražení jste se nenamáhali mne, ani ostatní uživatele zřetelně informovat. To, že informace o zdražení byla zřejmě důkladně schovaná ke konci velmi dlouhého článku o vylepšení služeb, jak jsem zjistil dodatečně, ( a navíc zde označená jako navýšení o 60% ! ačkoliv jde o 108%), to nelze za seriozní informování o změně ceny považovat.
Tento přístup (spolu s přechodem na pouťové lákání nových zákazníků na jednorázově snížené tarify) mne u vás velmi zklamal. Od Wedosu jsem očekával, že mohu být v klidu a nemusím pořád něco kontrolovat, jako tomu bývalo, když jsem využíval (americké/indické) hostingy.
Dejte mi prosím vědět, zdali svůj přístup považujete za standardní , nebo zda s tím budete něco dělat.

S pozdravem,

JM

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 10. 2022
-1
93.23K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Název mailu by měl být „Rapidní nárůst výkonu webhostingu NoLimit – změna parametrů služby.“ Posílal se kolem Nového roku (nemám informace, do kolika dní se odesílání rozložilo, mailů bylo opravdu obrovské množství, protože šly všem zákazníkům s webhostingy).

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 16. 9. 2022
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.