informování o zvýšení ceny na dvojnásobek

Vyřešeno826 zhlédnutíWebhostingcena webhostingu
1

Dobrý den,

žádám vás, abyste prověřili, případně se zamysleli nad způsobem (ne)informování o zásadním zvýšení ceny webhostingu. Vloni i předloni jsem platil 479Kč (s DPH) a letos na mne bez upozornění čekala faktura na 999Kč. Ačkoliv mi posíláte řadu informačních emailů, o víc než dvojnásobném zdražení jste se nenamáhali mne, ani ostatní uživatele zřetelně informovat. To, že informace o zdražení byla zřejmě důkladně schovaná ke konci velmi dlouhého článku o vylepšení služeb, jak jsem zjistil dodatečně, ( a navíc zde označená jako navýšení o 60% ! ačkoliv jde o 108%), to nelze za seriozní informování o změně ceny považovat.
Tento přístup (spolu s přechodem na pouťové lákání nových zákazníků na jednorázově snížené tarify) mne u vás velmi zklamal. Od Wedosu jsem očekával, že mohu být v klidu a nemusím pořád něco kontrolovat, jako tomu bývalo, když jsem využíval (americké/indické) hostingy.
Dejte mi prosím vědět, zdali svůj přístup považujete za standardní , nebo zda s tím budete něco dělat.

S pozdravem,

JM

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 1. 10. 2022
0

Děkuji. No a právě v tom je zakopaný ten problém – název absoultně neříká nic o změně ceny, tedy jsem jej zřejmě jako většina dalších uživatelů smazal jako pouhé marketingové/technické sdělení 🙁

Role: Zákazník
IV183580 publikoval nový komentář 16. 9. 2022
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.