informování o zvýšení ceny na dvojnásobek
Dobrý den,
žádám vás, abyste prověřili, případně se zamysleli nad způsobem (ne)informování o zásadním zvýšení ceny webhostingu. Vloni i předloni jsem platil 479Kč (s DPH) a letos na mne bez upozornění čekala faktura na 999Kč. Ačkoliv mi posíláte řadu informačních emailů, o víc než dvojnásobném zdražení jste se nenamáhali mne, ani ostatní uživatele zřetelně informovat. To, že informace o zdražení byla zřejmě důkladně schovaná ke konci velmi dlouhého článku o vylepšení služeb, jak jsem zjistil dodatečně, ( a navíc zde označená jako navýšení o 60% ! ačkoliv jde o 108%), to nelze za seriozní informování o změně ceny považovat.
Tento přístup (spolu s přechodem na pouťové lákání nových zákazníků na jednorázově snížené tarify) mne u vás velmi zklamal. Od Wedosu jsem očekával, že mohu být v klidu a nemusím pořád něco kontrolovat, jako tomu bývalo, když jsem využíval (americké/indické) hostingy.
Dejte mi prosím vědět, zdali svůj přístup považujete za standardní , nebo zda s tím budete něco dělat.
S pozdravem,
JM
5 Answers
Vlákno nyní uzavírám z důvodu neaktivity. V případě potřeby založte nový dotaz nebo nás kontaktujte pomocí kontaktního formuláře.