je tu někdo, nebo tu je oparavdová anarchie?

Vyřešeno953 zhlédnutíDomény
-3

je tu někdo?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď

Dobrý den,

jaký problém prosím řešíte?

Píšete do veřejného diskuzního fóra. Nechcete to případně vyřešit přes email? Zde najdete kontaktní formulář

https://client.wedos.com/contact/cform.html?subject=auto-plasty.cz+1311165472

6
JG2 492 - WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

dovolte, abych reagoval. Jen si uvědomte, že tady nejste anonymní, ale dá se dohledat kdo jste. Podle domény si to každý může najít.

Sám vidíte, že tady k dispozici někdo je  a jediný, kdo zavádí anarchii jste vy sám.  Kolegové se snaží situaci řešit. Trochu mám pocit, že byste měl reagovat k věci. Jinak můžete přijít o doménu.

To, že za doménu máte zaplatit víte již od 12. 9. = 3 měsíce. To, že za ni dlužíte ještě 24,45 Kč víte 2 měsíce (od 10. 10.) a situaci řešíte poslední den, kdy je to skutečně na poslední chvilku.

Místo 6 otazníků by příště stačilo napsat 1. Možná místo zbytečné otázky, kterou je vhodné použít tak na nějakých anonymních diskuzních fórech, by to chtělo přímo řešit problém. Problém, který nevznikl z naší strany, ale vaší chybou, protože jste uhradil částku, která se platila před rokem. Mezitím však CZ.NIC domény zdražil… A tak bych mohl pokračovat.

Nejsme pochybná nebo podvodná společnost, ale největší hosting v České republice. Máme 2 vlastní datacentra a pracuje nás ve firmě cca 40.

Role: Podpora
publikoval nový komentář

Ještě bych dodal, že jste u nás od 10.10.2011 16:38:42 a tak jistě víte, že nejsme podvodná společnost.
Jsme pro naš zákazníky k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Postupně měníme způsob podpory, protože zákazníci jsou stále více agresivní a chovají se podobně jako vy. Nečtou návody, nečtou postupy, nečtou maily a potom napíší několik zbytečných zpráv nebo komentářů nebo mailů našim lidem a oni na to musejí reagovat.

Zjistili jsme, že přes 90% požadavků se neustále opakuje a přitom stačí číst návody. Potom dalším problémem je zbytečná agrese zákazníků. Takové věci nepřispívají řešení situace a proto jsme nuceni měnit způsob a formy a rozsah poskytované podpory.

Děkujeme za pochopení.

Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Kategorie