Kontaktní formulář chodí do spamu
Dobrý den, nové požadavky z kontaktního formuláře chodí na webmailu do spamu. Některé jsou opravdu spamy (ipřesto že jdou z kontaktního formuláře, tak je to spam) ale některé jsou regulérní požadavky. Některý požadavek jde do spamu, některý do příchozí pošty. SPF záznamy jsou již delší dobu nastavené, nevíte prosím z jakého důvodu se tak děje? Případně co ještě nastavit, aby veškeré chodily do příchozí pošty?
Děkuji
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 9. 2025
1 Odpověď
Dobrý den,
u e-mailů z formulářů je dobré se podívat, jak vypadají hlavičky e-mailů a jak je správně nastavená return_path.
Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 25. 9. 2025