ManageWP- všechny weby odpojeny a nelze znovu připojit

645 zhlédnutíWebhosting
0

Jsem správce webů na WP. Ke správě webů klientů používám řešení ManageWP, do včerejšího večera fungovalo vše bez problémů. Dnes ráno mám VŠECHNY weby klientů, kteří hostují na Wedosu odpojeny od dashboard a nejdou znovu připojit. Weby klientů, kteří hostují u jiných poskytovatelů než u Wedosu zůstaly připojeny bez problémů.

Mohu se zeptat, co se děje a požádat o rychlou nápravu? Kontaktní formulář jsem využila, ale zatím Wedos neodpověděl.

Role: Zákazník
PJ126204 Odpověděl na otázku 11. 5. 2022
0
43.76K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 1 Komentář

Dobrý den,

v ManageWP prováděli změny  ohledně IP adres. Pokud používáte firewall nebo různé síťové ochrany, možná bude třeba je whitelistovat.

Každopádně podíváme se na naše filtry a prověříme to.

Role: Podpora
JP202552 publikoval nový komentář 11. 5. 2022
0

Dobrý den, mám stejný problem  … výpis IP zde: https://managewp.com/troubleshooting/general/managewp-ips-can-white-list

díky za reakci

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 11. 5. 2022
0

Od Wedosu mi napsali, že všechny IP mají na whitelistu, a z podpory ManageWp zase napsali, že IP jsou blokované a mám požádat svého poskytovatele hostingu, ať je přidá na whitelist.

Co mě zaráží je fakt, že ostatní weby, které nejedou na Wedosu normálně fungují, neodpojily se od ManageWp.

Asi jediné řešení bude jiný hosting.

Čekala bych ze strany podpory Wedosu větší zájem.

Jsem z toho dost rozmrzelá, protože to dnes řeším celý den, práce mi tu stojí, 19 webů klientů mám odpojených od monitoringu, ti klienti mi platí za monitoring a chci jim poskytovat kvalitní služby.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 11. 5. 2022
0
43.76K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

kontaktovali jsme přímo tvůrce pluginu, prozatím nemáme v tomto další podrobnosti.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 11. 5. 2022
1

Ano, já mám tež odpojené jen wp co jsou na wedos hostingu. Obavám se, jestli se to rychle nevyřeší budu muset změnit hosting.

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 11. 5. 2022