ManageWP- všechny weby odpojeny a nelze znovu připojit
Jsem správce webů na WP. Ke správě webů klientů používám řešení ManageWP, do včerejšího večera fungovalo vše bez problémů. Dnes ráno mám VŠECHNY weby klientů, kteří hostují na Wedosu odpojeny od dashboard a nejdou znovu připojit. Weby klientů, kteří hostují u jiných poskytovatelů než u Wedosu zůstaly připojeny bez problémů.
Mohu se zeptat, co se děje a požádat o rychlou nápravu? Kontaktní formulář jsem využila, ale zatím Wedos neodpověděl.
5 Answers
Dobrý den,
v ManageWP prováděli změny ohledně IP adres. Pokud používáte firewall nebo různé síťové ochrany, možná bude třeba je whitelistovat.
Každopádně podíváme se na naše filtry a prověříme to.
Dobrý den, mám stejný problem … výpis IP zde: https://managewp.com/troubleshooting/general/managewp-ips-can-white-list
díky za reakci
Od Wedosu mi napsali, že všechny IP mají na whitelistu, a z podpory ManageWp zase napsali, že IP jsou blokované a mám požádat svého poskytovatele hostingu, ať je přidá na whitelist.
Co mě zaráží je fakt, že ostatní weby, které nejedou na Wedosu normálně fungují, neodpojily se od ManageWp.
Asi jediné řešení bude jiný hosting.
Čekala bych ze strany podpory Wedosu větší zájem.
Jsem z toho dost rozmrzelá, protože to dnes řeším celý den, práce mi tu stojí, 19 webů klientů mám odpojených od monitoringu, ti klienti mi platí za monitoring a chci jim poskytovat kvalitní služby.
Dobrý den,
kontaktovali jsme přímo tvůrce pluginu, prozatím nemáme v tomto další podrobnosti.
Ano, já mám tež odpojené jen wp co jsou na wedos hostingu. Obavám se, jestli se to rychle nevyřeší budu muset změnit hosting.