Mazání emailů po 14ti dnech
Dobrý den,
klient mi psal, že se mu na mailu f*k*u*a*e@*o*o*e*h.cz mžou emaily po 14ti dnech. Má mnohem více schránek, ale prý se to děje jen zde. V nastavení emailu prý nenašel nic, co by to dělalo a v administraci wedosu vypadá vše stejně jako u ostatních schránek.
Nevíte, čím by to mohlo být?
Děkuji a přeji krásný den.
Zdenek B
4 Answers
Dobrý den,
v tomto případě mu emaily odmazává kolega s druhým účtem Outlook, který má pravděpodobně nastaveno stahování pošty přímo do klienta (nebo stahování POP3, vhodnější je zvolit synchronizaci IMAP), tím se zpráva odmaže ze serveru a druhý Outlook už poštu dále nevidí, toto je potřeba vyřešit interně mězi dvěmi uživateli a klienty řádně nastavit. Ten co vidí všechnu poštu v Outlooku, to má špatně nastaveno, zřejmě POP3 nebo vynucené smazáni po stažení emailu ze serveru.