Microsoft 365 Business Standard vs mailhostin u WEDOS

Vyřešeno1.09K zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

aktivoval jsem si službu Microsoft 365 Business Standard, nicméně emailové schránky si chci ponechat u WEDOS, dokážete mi poradit, jak nastavit na straně Microsoft 365 záznam o doméně, aby vše fungovalo správně ? Nyní mi z prostředí Microsoft 365 nechodí žádné emaily (ani upozornění). Situaci nastíním níže:

U WEDOS mám doménu „domena.cz“ a k ní emailové schránky „prvnichranka@domena.cz“ a „druhaschranka@domena.cz“.

U Microsoft mám Microsoft 365 Business Standard zaregistrován na „prvnischranka@domena.cz“ a v případě, že chci zaslat email na „druhaschranka@domena.cz“ tak email nelze doručit. Microsoft tu schránku hledá u sebe a ne u WEDOSu. Pokud bych ale použil email „test@seznam.cz“ tak email ze strany MS odejde. Předpokládám, že někde musím na straně MS říct, že má používat MX záznamy WEDOSu, ale nevím kde.

Předem díky za odpověď.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 19. 2. 2021
0

V té dokumentaci se ale píše o situaci, kdy chci doménu a mail hosting přenést na stranu Microsoft 365, nicméně já bych rád si ponechal mail hosting na straně WEDOSu.

Role: Zákazník
JŠ255861 Změnil status na publikováno 30. 1. 2021
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.