Migrace eshopu na SHOPTET

Vyřešeno817 zhlédnutíDNS
0

Hezký den.

Dnes se nám povedla úspěšná migrace eshopu okskenoze.cz na Shoptet ale následně došlo ke změně registrátora z REGZONE na vás a tím bohužel i ke změně DNS záznamů na WEDOSí.

Nyní se bohužel nedostaneme ani do původní administrace na Shoptetu a prozatím nedošlo ke změnám nových DNS na Shoptetí.

Můžete to prosím prověřit.

Děkuji

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 1. 3. 2021
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doména Vám nyní na SHOPTET směruje, předpokládám že jste tedy upravil DNS záznamy. Případně je nasměrování možné dle návodu zde https://help.wedos.cz/navody/webhosting/prace-s-dns-zaznamy-2-shoptet/

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 1. 3. 2021
0

Hezký den. Ano, vše již funguje. Můžete prosím ověřit správné nastavení SPF záznamu a DKIM?

Děkuji

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 1. 2. 2021
0
43.60K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ano, nastavení je správně.

Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 1. 2. 2021