můj email padá do spamu u mých partnerů

Vyřešeno780 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

prosím vás o pomoc s nastavením mých emailů, které zde provozuji pod svým účtem. Stává se, že email zaslaný ode mě spadává na straně příjemce do spamu. Prý mi chybí jakýsi SPF záznam, nevím, co to je a neumím to nastavit. Prosím, jeli to možné, nastavili byste mi to?

Děkuji, zde můj mobil, kdyby to bylo potřeba *** *** ***

S přátelským pozdravem T.Lank

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 19. 2. 2021
0
20.79K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

V tuto chvíli je potřeba nastavit si tzv. SPF záznam, který jakýmsi způsobem validuje Vaší poštu pro adresáty. Učiňte tak pomocí tohoto návodu -> https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nastaveni-spf-zaznamu/.

JŠ255861 Vybral nejlepší odpověď 19. 2. 2021