můj email padá do spamu u mých partnerů

Vyřešeno94 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

prosím vás o pomoc s nastavením mých emailů, které zde provozuji pod svým účtem. Stává se, že email zaslaný ode mě spadává na straně příjemce do spamu. Prý mi chybí jakýsi SPF záznam, nevím, co to je a neumím to nastavit. Prosím, jeli to možné, nastavili byste mi to?

Děkuji, zde můj mobil, kdyby to bylo potřeba *** *** ***

S přátelským pozdravem T.Lank

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
Vybral nejlepší odpověď
0
LB285258 10.32K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

V tuto chvíli je potřeba nastavit si tzv. SPF záznam, který jakýmsi způsobem validuje Vaší poštu pro adresáty. Učiňte tak pomocí tohoto návodu -> https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-nastaveni-spf-zaznamu/.

Vybral nejlepší odpověď
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Kategorie