Nastavení spamového filtru
Zdravím, mám problém s tím, že na stránkách ekrost.cz které u vás hostuji mám poptávkový kalkulátor a tak jednu ze tří mi nepustí Váš spamový filtr. Zkoušel jsem nastavit podmínku vždy přesunout do doručené pošty, ale to nefunguje. Black / White list mi ve Vašem webmailu chází chybu.
4 Answers
Dobrý den,
do SPF záznamu si přidejte IP webhostingu (ip4: SPF mechanizmus). IP najdete v administraci v detailu vašeho webhostingu. SPF záznam nastavíte podle tohoot návodu.
Dobrý den,
evidujete tento problém u všech sránek, které jsou na dané doméně? Nastavení blacklistu/whitelistu případně můžete upravovat ze zákaznické administrace pomocí tohoto návodu.
Dále vidím, že u domény ekrost.cz nemáte nastavené žádné záznamy na vylepšení důvěryhodnosti emailů odeslaných z této domény. U domény Vám doporučuji si nastavit SPF záznam. Více informací o SPF záznamu můžete najít zde. Pokud emaily odesíláte přes funkci mail() v PHP, je také třeba si u domény nastavit DKIM záznamy. Více infromací máte zde. Při odesílání emailů přes PHP mail() se také ujistěte, že emaily odesíláte s nastaveným return-path, viz.
Dobrý den,
do whitelistu jsem dle Vaší rady naší adresu info@ekrost.cz nastavil stejně tak jako SPF záznam i DKIM. Email se v kopii posílá i na zákazníka a tomu bývá v pořádku doručeno, ale nám to i tak pořád padá v Webmailu do spamu. Nedá se prosím nějakým jiným filtrem ošetřit, aby všechny zprávy odesílané z naší vlastní adresy nechodily do spamu? Nebo spamový filtr úplně vypnout?? Stejně si všechny zprávy přeposíláme na gmail a ten má svůj vlastní filtr.
Děkuji moc.
A ano problém je na všech stránkách u všech kontaktních formulářů.