nechodí emaily
Dobrý den,
od pátku mi nechodí emaily, nevím co s tím, jsem absolutní laik a nevím co s tím prosím o pomoc.
Chtěla jsem poslat Prt scr, ale nešel mi vložit obrázek.
Děkuji Vitulová
3 Answers
Dobrý den,
údaje do webmailu jsou stejné, jako máte nastavené u schránky ve Vašem pošt. klientovi (pokud je nastavený správně).
zkontrolujte prosím smtp, imap a pop3 servery, které najdete v detailu webhostingu, v klientské administraci zde https://client.wedos.com/webhosting/
Zkontrolujte také porty:
Kombinace portů a zabezpečení :
IMAP – 993/SSL
POP3 – 995/SSL
SMTP – 465/SSL
nebo
IMAP – 143/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 587/TLS nebo STARTTLS
SMTP – 25 STARTTLS
Zkuste použít různé porty a zabezpečení.
Zkuste toto nastavení odebrat a znovu přidat.
Nebo zkuste přihlášení ještě v https://webmail.wedos.net/ – tím se ověří funkčnost schránky a hesla.
Zkontrolujte si , zda Vám přístup neblokuje firewall/antivir např. ESET