Nechodí mi maily

Vyřešeno387 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

přestaly mi chodit maily na email ****@happyage.cz. Dnes jsem přesměrovávala doménu na Shopify (předtím byl WordPress) a všimla jsem si toho teď. Myslím ale, že problém trvá déle, protože poslední mail mám 25.11. a většinou mi maily chodí každý den. Poslední týden jsem ale žádné jiné změny nedělala. Zkusila jsem si i poslat mail z jiného účtu na zkoušku a nepřišel. Poradíte mi prosím?

Děkuji,

A

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 5. 12. 2022
1
42.84K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,
nemáte nastaveny MX záznaym pro poštu. Nastavte si tyto záznamy:

1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net

Návod na práci s DNS záznamy najdete zde Práce s DNS záznamy | 1. Základní záznamy – help.wedos.cz.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 5. 12. 2022
0

Díky! A není tam někde drobná chyba? Nechá mě to uložit pouze první řádek

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 5. 12. 2022
0
84.01K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pole název nechávejte prázdné a záznamy vkládejte po jednom, takže budou celkem 3, na každý řádek jeden.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 5. 12. 2022
0

Už to jde, moc diky!

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 6. 12. 2022