Nedaří se migrace webu

Vyřešeno803 zhlédnutíAutomatická migrace
0

Dobrý den,

spustila jsem automatickou migraci webu, cca před 1,5h mi přišel mail o úspěšné migraci, ale testovací doména nefunguje. Na stránce migrace se stále točí hláška „Migrace stále probíhá …“. Mám ještě vydržet nebo se něco nepovedlo?

Děkuji, Lenka

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 31. 7. 2023
0
90.40K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Web z náhledu neodpovídá datům na pipni.cz, které po aktualizaci vypadají stejně, jako ta migrovaná. Poslední post je z roku 2008.

Problém je v tom, že Váš web v poslední době nejspíš vůbec neběžel na pipni. V historii DNS je adresa 217.11.242.172 a joudic.webnode.cz, které obě patří Webnode. Web tedy běžel tam. Bohužel nevím, jestli jejich editor podporuje migraci přes FTP, budete se muset zeptat jejich podpory.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 31. 7. 2023
0
90.40K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podle systému je migrace dokončená. Podle návodu na řešení Chyby 403 jsem zadal opravu práv souborů. Vyčkejte cca 10 minut na její dokončení. Pokud chyba přetrvá, zřiďte prosím dočasný FTP přístup pro podporu podle tohoto návodu a dejte vědět, podíváme se na to.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 20. 7. 2023
0

Dobrý den,

stále mi to hlásí chybu, dle návodu jsem zřídila dočasný přístup pro podporu.

Díky

Role: Zákazník
TJ285257 Změnil status na publikováno 20. 7. 2023
0
55.22K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

web se nyní již načítá, měl jste jej ve špatném adresáři . Na spodní části webu se Vám nenačítá obrázek, ten se načítá z externího zdroje, odkud jej nelze načíst.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 21. 7. 2023
0

Dobrý den,

děkuji, nyní už něco vidím, ale hodně staré (z roku2007/08), je to v pořádku na té testovací doméně? Můžu migraci dokončit?

Díky, Lenka

Role: Zákazník
VŠ337642 Změnil status na publikováno 22. 7. 2023
0

Dobrý den,

nějaký posun v naší migraci?

Děkuji, Lenka

Role: Zákazník
VŠ337642 Změnil status na publikováno 24. 7. 2023
0
55.22K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

migraci jsem Vám opět spustil a na serveru u nás je aktuální, stejný obsah jako na zdrojovém, odkud byla migrace zadávána (ftp13.pipni.cz).  Co se týče obrázku, ten je potřeba opravit ručně.

Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Odpověděl na otázku 25. 7. 2023