Nedoručené e-maily

Vyřešeno568 zhlédnutíDomény
0

Dobrý den, myslím že jsem v minulosti nastavovala přesměrování e-mailů ale poslední dobou mi žádné nechodí a dokonce chodí klientům automatické odpovědi, že na mojí e-mailovou adresu nelze doručit žádný e-mail. Kde to prosím lze prověřit, případně znovu nastavit a jak?

Děkuji Maria

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 11. 7. 2023
0
4.41K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

DNS záznam můžete přidat v zákaznické administraci zde a postupovat můžete podle již zaslaného návodu. Pro nastavení přesměrování Vám doporučuji postupovat takto.

Role: Podpora
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 11. 7. 2023
Prohlížíte 1 ze 5 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.