Nefunguje elektronicka posta na ikm.sk
2 Answers
Dobrý den,
nefunkčnost pošty mívá obecně dvě hlavní příčiny: omezení na webhostingu, nebo nesprávné nastavení. První problém můžeme snadno diagnostikovat z naší strany, ale Vašeho webhostingu se netýká, vše vypadá v pořádku. K diagnostikování druhého problému potřebujeme podrobnější informace.
Vzhledem k tomu, že problém často obsahuje osobní údaje, prosím problém dále řešte přes kontaktní formulář. Uveďte:
- Název webhostingu, pokud nefungují jen vybrané schránky tak adresy nefunkčních schránek
- Používaný e-mailový klient (Webmail, Outlook, Thunderbird, …) nebo rozhraní (formulář na webu, …)
- Popis problému (nefunguje příchozí pošta, odchozí pošta, jaké jsou chybové hlášky)
Čím podrobněji problém popíšete (ideálně pokud připojíte snímky obrazovky s chybami, případně nastavením mailových klientů), tím méně e-mailů si s Vámi podpora bude muset vyměnit za účelem zjištění chyby. Běžná reakční doba podpora je do 1 hodiny, v případě nutnosti předání problému technikům mohou být reakční časy delší.