nefunguje mi prihlaseni do WEBMAILu WEDOSu

61 zhlédnutíWebhosting
0

prihlaseni do WEBMAIL wedosu – pres svuj ucet na WEDOSu jsme si pro svoji emailovou schranku nastavil nove (validni) heslo, ale nejde se mi do email klienta ani s novym heslem prihlasit, potrebuji pomoc to vyresit, diky.

Role: Zákazník
MT61727 Odpověděl na otázku 22. 9. 2022

Dobrý den,
o kterou schránku jde? Přihlašujete se do Webmailu, nebo jiného klienta? Jaká chybová hláška se Vám zobrazuje?

0

jde o schranku mt***@synergis.cz

prihlasuji se pres webmail.wedos.net

a napise mi to jen „prihlaseni se nezdarilo.. pravdepodobne zadavate spatne prihlasovaci udaje…. atd.“

zkousel jsme se ta prihlasit jako wedos ucet, zkousel jsme se tam prihlasit pres ten email ucet s tim novym heslem, zkousel jsem i kombinace wedos uzivatel a email heslo… ale nic me nbepustilo dal…

Role: Zákazník
MB313456 Edited answer 22. 9. 2022
0
MB313456 19.86K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

Webhosting je aktivní, přístup do schránky by Vám tedy umožnit měl.

V administraci vidím hned dvě změny té dané schránky během 3 minut. Ujistěte se, že zadáváte opravdu poslední verzi hesla, a pokud si nejste jistý, změňte jej znova. Před pokusem o přihlášení pak počkejte 15 minut, déle by propsání změny v systému trvat nemělo.

Jako přihlašovací jméno zadávejte celou e-mailovou adresu, k jejíž schránce se přihlašujete. Login do administrace WEDOS se Webmailu netýká.

Pokud nové heslo nefunguje ani čtvrt hodiny po změně, zkuste ohledně problému oslovit přímo podporu. Přes formulář zašlete:

  • Název schránky
  • Snímek obrazovky, kde je vidět použité přihlašovací jméno a chybová hláška
  • Informaci o tom, že jste po změně hesla vyčkal 15 minut a až potom se zkusil přihlásit.
Role: Podpora
MB313456 Odpověděl na otázku 22. 9. 2022