Nefunguje platební brána

Vyřešeno260 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, nedaří se mi uhradit objednávku. Platební brána se ani nedostane ke kroku, kdy mi v mobilní aplikaci vyskočí dotaz k potvrzení platby, rovnou se napíše, že se platba nezdařila. Evidujete nějaký výpadek, nebo je chyba na mé straně? Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 21. 2. 2024
0
95.55K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

podle jejich statusu GoPay výpadek nemá. Zkuste vyčistit cache prohlížeče, nebo použít jiný prohlížeč.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 21. 2. 2024
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.