Nefunguje platební brána

Vyřešeno247 zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den, nedaří se mi uhradit objednávku. Platební brána se ani nedostane ke kroku, kdy mi v mobilní aplikaci vyskočí dotaz k potvrzení platby, rovnou se napíše, že se platba nezdařila. Evidujete nějaký výpadek, nebo je chyba na mé straně? Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 21. 2. 2024
0

Dobrý den, restartoval jsem počítač a stále stejná chyba, GoPay napíše: „Platba byla zamítnuta v autorizačním centru. Zvolte prosím jinou platební metodu.“ Jiný prohlížeč si stahovat nehodlám, za 8 let, co jsem u vás nikdy v Safari problém nebyl. To samé mi to dělá na telefonu, tedy v počítači chyba není. Zkusil jsem platbu přes Apple Pay a nefunguje ani ta. Pokud zaplatím převodem, jde někam poslat potvrzení o platbě? Doména vyprší zítra a nerad bych, aby se kvůli nefunkční bráně cokoliv stalo.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 7. 2. 2024
Prohlížíte 1 ze 4 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.