Nefunguje příjem a odesílání mailů přes Thunderbird

Vyřešeno208 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den. V minulosti mi nešly odesílat a přijímat maily přes Thunderbird. Poradili jsme mi, aby si změnil nastavení následujícím způsobem:

SMTP(S): wes1-smtp.wedos.net IMAP(S): wes1-imap.wedos.net POP3(S): wes1-imap.wedos.net

Což jsem udělal a mail asi půl roku fungoval. Teď opět nelze odesílat ani přijímat maily. Nic jsme neměnil. Jak dál postupovat?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2022

Dobrý den,
vypisuje Thunderbird nějaké chybové hlášky? Proběhla u něj nějaká aktualizace, která přidala, odebrala, nebo změnila nějaká nastavení?
Jaká máte nastavení portů a zabezpečení?

0
MV270050 51.74K - WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

vlákno uzavírám z důvodu neaktivity, v případě nevyřešení dotazu založte vlákno nové.

Role: Podpora
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2022
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.