Nefunguje příjem a odesílání mailů přes Thunderbird
Dobrý den. V minulosti mi nešly odesílat a přijímat maily přes Thunderbird. Poradili jsme mi, aby si změnil nastavení následujícím způsobem:
SMTP(S): wes1-smtp.wedos.net IMAP(S): wes1-imap.wedos.net POP3(S): wes1-imap.wedos.net
Což jsem udělal a mail asi půl roku fungoval. Teď opět nelze odesílat ani přijímat maily. Nic jsme neměnil. Jak dál postupovat?
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2022
3 Answers
Dobrý den,
vlákno uzavírám z důvodu neaktivity, v případě nevyřešení dotazu založte vlákno nové.
Role: Podpora Vizitka: CMS specialista
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2022