Nefungující emaily na doméně
Dobrý den,
nedávno jsme si k vám převedli doménu cakezo.com. Koupili jsme k ní webhosting, abychom mohli vytvořit firemní emaily. To se nám povedlo, ale bohužel vytvořené emaily nefungují. Při pokusu odeslání zprávy z jedné z vytvořených emailových schránek, nám vyskočí okno s chybou 450 a indem že doména nebyla nalezena.
Děkuji za odpověď.
ZO
2 Answers
Dobrý den,
jaký e-mailový klient používáte? Zkoušela jste WebMail? Pokud ano a chyba přetrvává, můžete poslat její snímek obrazovky?
Co se nastavení domény týče, používáte DNS servery namebrightdns.com. Momentálně nevidím, že by MX záznamy směřovaly na webhosting (podle diagnostiky nesměřují nikam, pošta tedy nemá kam přicházet), nastavte je tedy podle tohoto návodu. Pokud chcete používat DNS servery WEDOS, které už nastavení na naše mailservery obsahují, změňte DNS servery podle tohoto návodu na:
ns.wedos.net
ns.wedos.com
ns.wedos.cz
ns.wedos.eu
Dobrý den,
tak to s největší pravděpodobností bude tento problém. Zkusíme přenastavit a pokud bude problém přetrvávat, tak se ještě ozveme.
Děkuji.
Otavová