Nefunkční e-mail v aplikaci Outlook

Vyřešeno486 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

od včerejšího odpoledne mám problémy s připojením k e-mailové schránce a webové stránce. Dnes již webová stránka funguje, e-mail přes webmail Wedos též, ale standardně mailovou schránku spravuji přes Outlook, kde mi e-mail dosud nefunguje. Neustále to chce přihlášení a přestože se přihlašuji, tak přihlašovací hláška se zobrazuje stále dokola. Při snaze opravit e-mailový účet přes možnosti v Outlooku, tak automaticky naskakuje adresa serveru původního registrátora. A po zadání správných adres serverů, přihlašovacích údajů se vždy zobrazí chybová hláška, že došlo k chybě, Outlook nemohl opravit účet a odkazuje mne na správce e-mailu. Prosím o informaci, kde je chyba jak ji opravit.

Předem velice děkuji.

IT

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
44.90K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

zkuste nastavení e-mailového účtu z Outlooku odebrat a zase přidat.

Role: Podpora
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.