Nefunkční e-shop

Vyřešeno276 zhlédnutíDNS
0

Dobrý den, poprosím Vás o kontrolu. DNS záznamů, které jsme dnes upravoval podle doporučení shoptetu. Shotpet mě vyzýval k úpravě DKIM viz. příloha. Tak jsem podle tohoto postupoval. Dále mě vyzíval abych doplnil spf viz. další obrázek.  Poté se v shoptetu v administraci zobrazila výzva, abych změnil A záznam na IP  185.64.219.37, což jsem udělal a poté došlo k pádu stránek. V příloze je i to co mi poslala shoptet podpora. IP adresu v DNS jsem vrátil tu původní a ten DKIM záznam a ten spf záznam jsem smazal …nyný je DNS přesně tak jak byl než jsme začal něco měnit.

Můžete prosím urychlit tu aplikaci a zkontrolovat zda je to takto správně? Nefunkční e-shop je samozřejmě velký problém.

Děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2023
0
110.86K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

před několika minutami jste opět změnil záznam typu A, ten byl nejvíc problematický. Vyčkejte cca 1 hodinu na jeho propsání, potom uvidíte.

Záznamy DKIM a SPF se týkají e-mailů, podle DNS používáte hosting u nás a Mailgun. Pokud nechcete používat e-maily Shoptetu, doporučuji znovu nastavit SPF záznam WEDOS podle tohoto návodu. Pokud chcete používat e-maily Shoptetu, nastavte jak jejich SPF, tak záznamy typu MX.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 18. 5. 2023
Prohlížíte 1 ze 1 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.