Nefunkční e-shop
Dobrý den, poprosím Vás o kontrolu. DNS záznamů, které jsme dnes upravoval podle doporučení shoptetu. Shotpet mě vyzýval k úpravě DKIM viz. příloha. Tak jsem podle tohoto postupoval. Dále mě vyzíval abych doplnil spf viz. další obrázek. Poté se v shoptetu v administraci zobrazila výzva, abych změnil A záznam na IP 185.64.219.37, což jsem udělal a poté došlo k pádu stránek. V příloze je i to co mi poslala shoptet podpora. IP adresu v DNS jsem vrátil tu původní a ten DKIM záznam a ten spf záznam jsem smazal …nyný je DNS přesně tak jak byl než jsme začal něco měnit.
Můžete prosím urychlit tu aplikaci a zkontrolovat zda je to takto správně? Nefunkční e-shop je samozřejmě velký problém.
Děkuji.
1 Odpověď
Dobrý den,
před několika minutami jste opět změnil záznam typu A, ten byl nejvíc problematický. Vyčkejte cca 1 hodinu na jeho propsání, potom uvidíte.
Záznamy DKIM a SPF se týkají e-mailů, podle DNS používáte hosting u nás a Mailgun. Pokud nechcete používat e-maily Shoptetu, doporučuji znovu nastavit SPF záznam WEDOS podle tohoto návodu. Pokud chcete používat e-maily Shoptetu, nastavte jak jejich SPF, tak záznamy typu MX.