Nefunkční email

Vyřešeno723 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

před časem nám přestal fungovat email s upozorněním:

„Odesílání hesla pro uživatele i**o@k*****-******cz nebylo úspěšné. Poštovní server pop-*.m*.wedos.net zaslal odpověď: Authentication failed.“

Nevíte prosím, co s tím máme dělat?

Děkuji za odpověď Radek Fuksa

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019
0

Na zálohovém účtu máme vloženo 1.000kč, proč se platby nestrhly z těchto peněz prosím?

Role: Zákazník
PŘ140434 publikoval nový komentář 1. 10. 2019

Dobrý den,
protože u služeb nemáte nastaveno výchozí chování, to jest vytvoření výzvy k platbě a čekání na platbu. Žádné automatické strhávání nastavené nemáte. Jak jej případně nastavit naleznete v návodu zde -> https://kb.wedos.com/cs/nastaveni-expirace-a-prodluzovani-sluzeb/

Prohlížíte 1 ze 2 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.