Nefunkční email
Dobrý den,
před časem nám přestal fungovat email s upozorněním:
„Odesílání hesla pro uživatele i**o@k*****-******cz nebylo úspěšné. Poštovní server pop-*.m*.wedos.net zaslal odpověď: Authentication failed.“
Nevíte prosím, co s tím máme dělat?
Děkuji za odpověď Radek Fuksa
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 14. 10. 2019
2 Answers
Na zálohovém účtu máme vloženo 1.000kč, proč se platby nestrhly z těchto peněz prosím?
Role: Zákazník
PŘ140434 publikoval nový komentář 1. 10. 2019

Dobrý den,
protože u služeb nemáte nastaveno výchozí chování, to jest vytvoření výzvy k platbě a čekání na platbu. Žádné automatické strhávání nastavené nemáte. Jak jej případně nastavit naleznete v návodu zde -> https://kb.wedos.com/cs/nastaveni-expirace-a-prodluzovani-sluzeb/