nefunkční email/přesměrování
Dobrý den,
prosím potřebovala bych zkontrolovat, zda máme správně natavené servery pro příchozí/odchozí poštu… nefunguje mi přesměrování (obchod@freshsoftware) a při přihlášení do webmailu, tam vidím pouze historické maily z r.2016.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 12. 2019
1 Odpověď
Dobrý den,
máte špatně nastavené MX záznamy. Záznamy odeberte a přidejte znovu. Do názvu již nepište „mail“, nechte jej prázdný. Priority nastavte takto:
1 wes1-mx1.wedos.net
1 wes1-mx2.wedos.net
10 wes1-mx-backup.wedos.net
Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 20. 12. 2019