Nefunkční položka odeslaná pošta
Dobrý den,
užívám e-mailovou adresu ***anonymizováno*** na službě POŠTA od microsoftu. Od 26.9. se mi přestala propisovat odeslaná pošta na Wedos. Tj. V Poště odeslanou poštu vidím, když se přihlásím na wedos email, tak tam není vidět a tímto ji nevidím ani v telefonu, který si data bere z Wedosu. Prosím o info nebo opravu.
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 12. 12. 2019
2 Answers
Vše mám nastaveno přes IMAP,( počítač + telefon)takže problém bude jinde. E-maily odeslané s telefonu fungují a propisují se, nefungují pouze ty z počítače. Jak jsem již napsal, do 26.9. vše fungovalo bez problému…..
Role: Zákazník
RM130195 Změnil status na publikováno 28. 11. 2019