Nefunkční přesměrování

652 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

mám problém s přesměrováním schránky karolina@kamisu.eu, v přesměrováním mám uvedené dvě adresy oddělené středníkem a pošta přijde pouze na první, znalostní bázi jsem prošel, bohužel takto konkretizovaný problém jsem nenalez.

výsledný stav by měl být, že pošta doručená na karolina@kamisu.eu bude zároveň doručena na monika@kamisu.eu a radim@kamisu.eu

Děkuji za vyřešení problému, s pozdravem Radim Kamiš

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0

Dobrý den,

potřebuji aby výsledkem bylo to, že když někdo neco pošle na karolina@kamisu.eu, aby to došlo do schránek monika@kamisu.eu a radim@kamisu.eu……momentálně je tam ještě adresa rkamisg@gmail.com protože tam přesměrování chodí v pořádku, tak abych se alespoň nějak k těm mailům dostal….

Kontroluji emaily jak na webu, tak na IMAP klientovi…..

Pokud si zkusíte nastavit přesměrování z jiné adresy na radim@ tam to dorazí v pořádku?

– pokud si nastavím přesměrování ze schránky monika@ na radim@ a pošlu mail z rkamisg@gmail.com tak mi pošta také nepřijde

Pokud z karolina@ email přímo odešlete (napíšete nový) na radim@ tak také nedorazí?

– ano toto je funkční

Mám takový poscit, jak když schránka radim@ nepřijímá přeposlané maily.

Děkuji

Role: Zákazník
publikoval nový komentář

Dobrý den, máte pro mě nějaké pozitivní informace? Již bych potřeboval problém dořešit! Děkuji

Prohlížíte 1 ze 7 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Categories