Nefunkční přesměrování

630 zhlédnutíWebhosting
0

Dobrý den,

mám problém s přesměrováním schránky karolina@kamisu.eu, v přesměrováním mám uvedené dvě adresy oddělené středníkem a pošta přijde pouze na první, znalostní bázi jsem prošel, bohužel takto konkretizovaný problém jsem nenalez.

výsledný stav by měl být, že pošta doručená na karolina@kamisu.eu bude zároveň doručena na monika@kamisu.eu a radim@kamisu.eu

Děkuji za vyřešení problému, s pozdravem Radim Kamiš

Role: Zákazník
Odpověděl na otázku
0
11.21K - WEDOS Internet, a.s. 2 Comments

Dobrý den,

přeposílání máte nastavené v pořádku. Zkuste prosím prověřit zda nemáte nastavené nějaké pravidlo přímo na schránce a případně si zkuste pravidlo na přeposílání nastavit – https://kb.wedos.com/cs/webhosting/e-maily/e-maily-pravidla-a-filtry

Role: Podpora
publikoval nový komentář

Dobrý den, žádné pravidlo nastavené nemám. Pořád mě odkazujete na nějaké návody atd. Sám jste řekl, máte správně nastaveno, ale je nefunkční, prosím předejte tento dotaz vašim specialistům, tato cesta nikam nevede, bez ohledu, že se odpovědi vždy musím doptat, nemyslím si ža řešení technického problémy by mělo probíhat takto přehazováním brambory, máte přístup do celého systému, mé nastavení si můžete zkontrolovat a nemusíte se mě takto neefektivně doptávat.

Děkuji za efektivní proaktivní řešení.

Děkuji Kamiš!

Dobrý den,

opět nám oplynul nějaký čas, nedostalo se mi odpovědi, tak se z dovolením opět připomínám. Kamiš

Prohlížíte 1 ze 7 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.

Categories