Nejde přeposílán emailu

Vyřešeno1.55K zhlédnutíZákaznická administrace
0

Dobrý den,

nastavím-li v sekci „Nastavení přesměrování“ přesměrování emailu, nic se nestane. Emaily se mi ztrácí. Co prosím s tím?

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MV270050 Vybral nejlepší odpověď 15. 6. 2022
0
49.66K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

doporučuji v DNS domény nastavit výchozí SPF záznam

Název      TTL    Typ   Data
(prázdný)  300    TXT   v=spf1 mx a include:_spf.we.wedos.net -all

dle

E-maily – Nastavení SPF záznamu

Práce s DNS záznamy | 1. Základní záznamy

Změna se projeví do 60 minut.

Role: Podpora
PK265670 Edited answer 5. 5. 2022
0

tak jsem to zkoušel všema možnýma přesměrováníma, prostě to nejde….gmail smaže vše kde není adresát totožný s daným emailem….jde nějak změnit uvedeného adresáta v případě zaslání na cokoliv@doména.cz

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 7. 5. 2022
0
111.12K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

pokud tedy Vašemu nastavení rozumím správně, měl by mail poslaný na doménu atelierjaroslav.cz být nejprve přesměrovaný na atelier-jaroslav.cz a odtud jej stahujete přes POP3 na Gmail, je to tak?

Pokud pozorujete problémy s přeposíláním jako takovým (tedy když máte nastavené přeposlání na doméně nebo mailové schránce), nastavte na dané doméně SPF záznam podle tohoto návodu, jak už Vám odpovídal kolega.

Pokud je problém se stažením zprávy do Gmailu (protože, jak píšete, ve Webmailu zprávu vidíte, ale do Gmailu už nedorazí), zkontrolujte nastavení Gmailu jako klienta:

  • Uživatelské jméno je celá e-mailová adresa, ze které má Gmail zprávy stahovat.
  • POP3 server máte nastavený na wes1-imap.wedos.net
  • Používáte porty a zabezpečení:
    995 SSL/TLS
    110 STARTTLS
Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 7. 5. 2022
0
111.12K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Pokud Gmail stahuje zprávy přes POP3, měly by po úspěšném stažení z původní schránky zmizet (pokud toto běžné chování Gmail nějak dál neupravuje).

S Vaším řešením Vám pomoct nedokážu, přijde mi velmi složité. Čeho přesně se snažíte na jednotlivých adresách docílit?

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 7. 5. 2022
0
111.12K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Přeposílání e-mailů můžete nastavit přímo na dané schránce podle tohoto návodu. Pokud nebude fungovat to (včetně SPF záznamu na doméně, ze které přeposíláte), tak mě bohužel žádné jiné řešení nenapadá.

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Odpověděl na otázku 7. 5. 2022
0

Jádro pudla není v „přeposlání“ ve smyslu přijmout a předat dál ale o „přeadresování“ ve smyslu: Když není cílový email, přepíšeme adresáta na stoklasa@atelier-jaroslav.cz.

Analogicky řečeno potřebuju sekretářku, která by dopis rozbalila, znovu zabalila a poslala na jinou adresu.
Současná situace je taková, že sekretářka dopis ani nerozbalí a hodí do oné jiné schránky. Příjemce (gmail) si pak myslí že jde o omyl a dopis vyhodí. Obálka skutečně musí být nadepsáná adresou se kterou hovoří gmail.

Role: Zákazník
MB313456 Změnil status na publikováno 7. 5. 2022
0
49.66K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,
obávám se, že přeadresování jako takové na straně mailserveru nastavit nepůjde, webhosting je sdílená služba a takové nastavení není dostupné. Pokud Google akceptuje jen jednu konkrétní schránku na doméně – tedy např. stoklasa@atelier-jaroslav.cz, tak s tím mnoho nenaděláte. Při přeposílání je zachována adresa původního příjemce.

Role: Podpora
PK265670 Odpověděl na otázku 12. 5. 2022