nelze dorucit email do schranky
Dobry,
do emailove schranky j**i.s**ou**l@s**lur**t.cz nelze dorucit email.
Mozna mam spatne nastavene DNS zaznamy. mohli byste je prosim zkontrolovat?
Dekuji,
Jiri Strouhal
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 17. 10. 2019
3 Answers
Dobrý den,
ano, u této domény nemáte nastavené MX záznamy. Ty nastavíte v zák. účtu pod položkou „DNS“, kde vyberete/kliknete na název Vaší domény a v levém menu pak dáte „DNS záznamy“, kam vložíte naše MX záznamy.
Je to konkrétně na tomto odkazu: https://client.wedos.com/dns/rows.html?id=605850
Naše MX záznamy naleznete v dotazu zde: https://help.wedos.cz/otazka/mx-zaznamy-wedos/789/
Role: Podpora Web: https://www.wedos.cz/
MP220146 Odpověděl na otázku 8. 10. 2019