nelze se přihlásit do mailu po změně hesla
Dobrý den,na svůj mail ****@helpmibike.cz se nemůžu přihlásit z žádného zařízení než z firemního počítače ( Já jsem majitel domény a firmy). Měnil jsem si heslo ale problém pořád trvá.
Děkuji za radu jak problém vyřešit.
Přeji hezký den
JH
Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 8. 2022
2 Answers
Dobrý den,
po změně hesla může trvat až 15 minut (ve výjimečných případech 30), než se změna projeví. Potom by mělo přihlášení fungovat, zejména přes Webmail, kde by v cestě neměly stát jiné problémy s přihlášením do mailového klienta.
U Vašeho mailu vidím poslední záznam o změně hesla letos v únoru. Mohlo se stát, že při zadání změny hesla přes zákaznickou administraci příkaz neprošel. Zkuste heslo změnit znovu z jiného prohlížeče.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 29. 8. 2022