Nemohu se přihlásit k e-mailovému účtu

Vyřešeno542 zhlédnutíDomény
0

Nemohu se přihlásit k e-mailovému účtu

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 24. 8. 2022
0
114.68K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

dva nejčastější důvody, proč se poštovní klient nemůže přihlásit do e-mailové schránky, jsou:

  1. Webhosting expiroval. Stav svých služeb můžete zkontrolovat například v přehledu objednávek.
  2. Používáte neaktuální mailservery. Nastavte:SMTP(S)
    wes1-smtp.wedos.net

    IMAP(S)
    wes1-imap.wedos.net

    POP3(S)
    wes1-imap.wedos.net

Role: Podpora Web: https://kb.wedos.com Vizitka: WEDOS Specialista na Znalostní bázi
MB313456 Vybral nejlepší odpověď 24. 8. 2022
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.