Nemožnost přihlášení do zákaznické administrace
Dobrý večer, rád bych věděl, kde je chyba v přihlašování. Vypíše se: „Přihlášení bylo zneplatněno, jelikož došlo ke změně prohlížeče (User-Agent).“ Z dvaceti pokusů se mi podaří přihlásit jednou, jestli Chrome, nebo Edge je jedno. Souběžně s tím při nějaké změně (vytvoření databáze, konfigurace PHP) dojde k odhlášení a změny se samozřejmě neuloží. Zdá se, že mám takový problém jenom já. Ale nevíte, co s tím? Děkuji, T. Komín
Role: Zákazník
TK157560 Odpověděl na otázku 20. 5. 2023
5 Answers
Dobrý den,
zkuste si promazat cache v prohlížeči nebo použít jiný prohlížeč. Případně se podívejte, zda vám připojení neblokuje antivir nebo firewall. Také vyzkoušejte jiné připojení k internetu.
Role: Podpora
TJ285257 Odpověděl na otázku 20. 5. 2023