Nepřišly mi platební údaje za objednanou doménu a ani žádné další transakční e-maily

Vyřešeno1.24K zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den, objednala jsem si 2 nové domény a nepřišly mi vůbec platební údaje, nejsou ani ve spamu. Našla jsem nakonec platební údaje v administraci a za novou doménu ryzija.cz jsem zaplatila. Přišly mi hned notifikační e-maily z CZ.NIC, že je doména moje, ale od vás z Wedosu nic. Ve stejné době jsem prodlužovala doménu barboramullerova.cz, kterou mám nastavenou na jiný e-mail, a tam mi všechno dorazilo. Adresa, na kterou mi nic nepřišlo, je barbora.mullerova@atlas.cz. Nevím, zda na Atlas od vás zprávy nechodí, či jen mně… Potřebovala bych pořešit v souvislosti s tím více věcí, prosím tedy o vaši pomoc.

Jednak bych potřebovala vědět, jestli je chyba u vás (nedošlé e-maily) nebo u poskytovatele e-mailu na Atlasu, či jestli je v tom nějaká jiná „zrada“. Podle toho bych si e-mail případně změnila, aby mi zprávy chodily.

Pak bych chtěla stornovat objednávku domény praveja.cz (nebo stačí nezaplatit a zruší se to automaticky)?

Moc děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 2. 2020
0
53.63K Odpověď od WEDOS Internet, a.s. 0 Comments

Dobrý den,

ověřte zda kontrolujete správný fakturační email, ten můžete překontrolovat dle návodu zde https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju-sluzeb/

Případně máte všechny údaje v zákaznické administraci – detail služby – levé menu – přehled fakturace.

Pokud jste službu neuhradila tak ji stačí neuhrazovat, případně v ji můžete stornovat v zákaznické administraci v detailu služby.

Role: Podpora Web: https://stackoverflow.com/ Vizitka: Roses are Red, Violets are Blue Unexpected '{' on line 32.
JŠ255861 Odpověděl na otázku 22. 1. 2020
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.