Nepřišly mi platební údaje za objednanou doménu a ani žádné další transakční e-maily
Dobrý den, objednala jsem si 2 nové domény a nepřišly mi vůbec platební údaje, nejsou ani ve spamu. Našla jsem nakonec platební údaje v administraci a za novou doménu ryzija.cz jsem zaplatila. Přišly mi hned notifikační e-maily z CZ.NIC, že je doména moje, ale od vás z Wedosu nic. Ve stejné době jsem prodlužovala doménu barboramullerova.cz, kterou mám nastavenou na jiný e-mail, a tam mi všechno dorazilo. Adresa, na kterou mi nic nepřišlo, je barbora.mullerova@atlas.cz. Nevím, zda na Atlas od vás zprávy nechodí, či jen mně… Potřebovala bych pořešit v souvislosti s tím více věcí, prosím tedy o vaši pomoc.
Jednak bych potřebovala vědět, jestli je chyba u vás (nedošlé e-maily) nebo u poskytovatele e-mailu na Atlasu, či jestli je v tom nějaká jiná „zrada“. Podle toho bych si e-mail případně změnila, aby mi zprávy chodily.
Pak bych chtěla stornovat objednávku domény praveja.cz (nebo stačí nezaplatit a zruší se to automaticky)?
Moc děkuji.
3 Answers
Dobrý den,
ověřte zda kontrolujete správný fakturační email, ten můžete překontrolovat dle návodu zde https://kb.wedos.com/cs/zmena-fakturacnich-udaju-sluzeb/
Případně máte všechny údaje v zákaznické administraci – detail služby – levé menu – přehled fakturace.
Pokud jste službu neuhradila tak ji stačí neuhrazovat, případně v ji můžete stornovat v zákaznické administraci v detailu služby.