Nepřišly mi platební údaje za objednanou doménu a ani žádné další transakční e-maily

Vyřešeno1.03K zhlédnutíFakturace
0

Dobrý den, objednala jsem si 2 nové domény a nepřišly mi vůbec platební údaje, nejsou ani ve spamu. Našla jsem nakonec platební údaje v administraci a za novou doménu ryzija.cz jsem zaplatila. Přišly mi hned notifikační e-maily z CZ.NIC, že je doména moje, ale od vás z Wedosu nic. Ve stejné době jsem prodlužovala doménu barboramullerova.cz, kterou mám nastavenou na jiný e-mail, a tam mi všechno dorazilo. Adresa, na kterou mi nic nepřišlo, je barbora.mullerova@atlas.cz. Nevím, zda na Atlas od vás zprávy nechodí, či jen mně… Potřebovala bych pořešit v souvislosti s tím více věcí, prosím tedy o vaši pomoc.

Jednak bych potřebovala vědět, jestli je chyba u vás (nedošlé e-maily) nebo u poskytovatele e-mailu na Atlasu, či jestli je v tom nějaká jiná „zrada“. Podle toho bych si e-mail případně změnila, aby mi zprávy chodily.

Pak bych chtěla stornovat objednávku domény praveja.cz (nebo stačí nezaplatit a zruší se to automaticky)?

Moc děkuji.

Role: Zákazník
Otázka je uzamčena pro nové odpovědi.
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 2. 2020
0

Dobrý den, děkuji vám za odpovědi. Kontaktovala jsem podporu Atlasu a zjistilo se, že jsem měla blokované e-maily s koncovkou .com, o čemž jsem netušila. Blokaci jsem zrušila a tím pádem je situace vyřešená. Ještě jednou děkuji a přeji vám hezký den.

Role: Zákazník
RM130195 Vybral nejlepší odpověď 4. 2. 2020
Prohlížíte 1 ze 3 odpovědí, klikněte zde pro zobrazení všech odpovědí.