Nepřístupný server WEDOS DISK.
Na počítači „O“, který běží stále, mám připojenou síťovou jednotku přes SMB/CIFS \\9529.s29.wedos.net\s9529,na ní zálohuji programem Acronis True Image účetní programy a soubory uživatele počítače.
Stalo se mi dnes, že složka s9529 přestala být přístupná a nelze se znovu přihlásit. Chyba se současně vyskytla i na druhém počítači „J“, kterým administruji první počítač vzdáleně a který je umístěn na jiné síti ve stejném městě. Při pokusu o znovu připojení kliknutím na znepřístupněnou složku se objeví hlášení: „Síťovou jednotku nelze připojit, protože došlo k následující chybě:
K dokončení požadované služby není k dispozici dostatek prostředků“ Toto se objeví na obou počítačích v různých sítích. Situace se nezmění ani odpojením a znovu připojením síťové složky.
Na ftp server se ke službě připojit můžu.
Otázka: Nemůže tento problém vznikat nějakým zablokováním složky s9529 na Wedos serveru v průběhu zálohování programem Acronis True Image? Na počítačích jsem na dnešek sám neprováděl žádné změny a po zanutí počítače už byla síťová jednotka na Wedos serveru nedostupná (označená červeným křížkem). Na stránce status.wedos.net je přitom služba disku ve stavu OK.